Tvåårsdag på varsitt håll.

Idag firar jag och David två år.
Firandet får vänta dock då David just för tillfället är i Skåne och jag hade lovat bort mig på födelsedagsmiddag ikväll. 

Vi kommer ju ha gott om tid att fira när vi, om en vecka, ligger och har det bra i solen i Thailand.

Det känns ganska sjukt att det är så nära nu. 
Fem ynka dagar kvar. 

Ikväll har jag, Malin och Josse firat Obadas födelsedag i Linköping. 
Vi åt på Pinchos och hade en väldigt trevlig kväll och maten var god. 

Nu ligger jag hemma i sängen med en katt på varje sida och ska försöka sova snart.

I vanlig ordning när jag ska sova ensam så inbillar jag mig att Black eyed children ska komma och knacka på dörren.
Det är väldigt bra och lugnande att tänka på sånt innan man ska sova....

Om ni inte hört talas om black eyed children kan jag rekommendera avsnitt 1 av Creepypodden. 
Då kanske ni också får svårt att somna. 

Imorgon ska jag jobba på Frendo några timmar. 
Det är roligt men även mycket nytt att lära sig såklart. 
Jag hoppas det släpper snart så jag slipper känna mig vilsen när jag inte riktigt hänger med i svängarna. 

Nu ska jag kolla så att dörren är låst en extra gång, sen ska jag sova. 
Godnatt! 

(null)

(null)

(null)