Allsång

Long time no see bloggen, men här är jag igen! 


Sist jag skrev hade jag visst någon sorts åldersnoja såg det ut som, men då var jag ju bara 24 och nu är jag 25 helt plötsligt.

Min födelsedag spenderades med fina vänner hela kvällen.
Vi satt ute till 03 och sjöng och skrattade och jag kunde inte haft en bättre födelsedag helt enkelt.

Jag har sedan sist också passat på att ha två veckors semester och under den tiden målade jag porslin som aldrig förr.
Det var utställning i Valdemarsvik och i Österbymo samt en drös beställningar som jag betade av samtidigt.
Hela golvet i "hobbyrummet" i vår lägenhet var helt fyllt med fat som låg på torkning. 
David älskar när det ser ut så. 🙈

Tur att porslinet ändå går åt i relativt rask takt så att jag slipper belamra ännu fler rum med porslin! 

Under min semester fick jag också vara med på en introduktionsdag på Kisa Wärdshus vilket blir mitt nya jobb i höst. 
Det blir spännande! 

Förra onsdagen var det Rockabillykväll i Horn, och det blev en trevlig tillställning som varje år. 
Mellan 900 och 1000 personer kom under kvällen och det är verkligen inte fy skam! 

I tisdags var det så dags för Allsången i Kisa.

Kvällen blev verkligen toppen.
Mycket folk, fint väder och bra artister. 
Och allt bara flöt på tyckte jag. 
Ser fram emot nästa år!

Nu ska jag sova.
I helgen ska jag sjunga på ett bröllop och nästa vecka åker jag till Helsingborg för att se TOTO.

Hej!