Grekland

Nu är jag hemkommen efter två fantastiska veckor i Grekland. 

Anledningen till att jag inte har uppdaterat under tiden jag var där är att min mobil ramlade ner från ett bord och fick en spricka i skärmen.
Detta gjorde att touch-funktionen slutade fungera och därmed blev jag ofrivilligt mobillös i närmare två veckor.
Men vet ni vad?
Det var skönt faktiskt. 

Hursomhelst. 
Nu är vi hemma i Sverige igen och även det känns skönt om jag ska vara ärlig även om vi har haft det hur bra som helst i Grekland. 

Under vår tid i Gerani på Kreta har vi mestadels solat och badat, men vi har även åkt båt och snorklat, sett massor fiskar, snäckor och vraket från ett flygplan från andra världskriget. 
Vi har även begett in till Chania två dagar och strosat omkring i små, trånga gränder, ätit riktigt god mat, sett en otrolig solnedgång, promenerat ut till piren och spanat på båtar och mycket annat.

Som flest var vi 10 personer i vårt resesällskap och vi hade väldigt kul ihop om jag får säga det själv.

Nu ska jag återgå till verkligheten igen efter denna härliga semester och ta tag i mina nästan 15 beställningar på fat och muggar samt jobba på Annas Café till årsskiftet. 

Men först ska jag väcka David så att vi kan åka in till Linköping och handla porslinspennor och porslin.

Hej så länge!