Mot huvudstaden

Just nu sitter jag i en bil på väg mot Stockholm med familjen.
Vi ska hälsa på pappas syskon och bara ha det allmänt lugnt och skönt fram till söndag.

I veckan som varit har jag målat mängder av porslin.
Dels inför utställningen och dels alla de beställningar som jag har fått in.
Det rullar på med porslinet nu och det känns jätteroligt!

Förutom porslinet så har jag även varit och hälsat på Ida och hennes otroligt söta valp Ängla.

Dessutom har jag och David varit och kollat på en ny lägenhet, så efter årsskiftet flyttar vi ihop på riktigt.
Är sjukt taggad!

Vi letar förresten efter en ny kompis till Allan.
Han är väldigt ensam nu när Wilma inte finns mer och vi tror att han behöver en ny vän.
Vi söker alltså en kattunge, helst en hona, som är rumsren och trevlig att ha att göra med.
Någon som känner till en liten kisse som passar in på den beskrivningen får gärna höra av sig!

Jag fick för övrigt ett roligt telefonsamtal idag som innebär att jag får ta del av ett roligt uppdrag framöver.
Vet inte om det är officiellt ännu eller om det ens är helt och hållet klart, så jag håller för mig själv vad det handlar om, men tids nog får ni veta!

Ha det bra så länge!

Katja Aittaniemi

Trevlig Helg :)