Glömde nästan

Nu var jag allt nära på att glömma bort mitt löfte om att blogga varje dag.
Inte ens två dagar i sträck.
Det hade ju varit just snyggt.

Hursomhelst.

Idag har det varit en hektisk dag med massor folk.

För det första så hade vi vårt ena rum reserverat för en minnesstund hela dagen och därmed försvann ungefär 25 platser som annars brukar finnas tillgängliga för våra lunchgäster.

Trots avsaknaden av dessa 25 platser skulle såklart alla människor äta lunch precis samtidigt idag och helt plötsligt fick vi hämta stolar från vårt personalrum och duka ute i butiken.
När inte ens dom platserna räckte till fick jag rekommendera folk att gå en promenad eller hitta på något annat i en halvtimme innan vi kunde få in fler i lokalen.

Kul med rusning, men det hade varit skönt att vara förberedd.

Slutsiffran hamnade idag på 71 lunch och det är inte illa pinkat för en dag i november.

Ikväll har jag och David umgåtts med Robin och Anna en stund och imorgon ska jag visst följa med och titta på när David spelar hockey när jag slutat jobba.

Tack och hej!