Fars dag

Idag har det varit en skön dag.
Jag och David åt frukost och åkte sen på en tur runt Svalsjö med bilen och systemkameran för att se om vi kunde hitta något roligt att fota.
Två kort tog vi, men det var en trevlig åktur ändå.

Efter detta begav jag mig till morfar där resten av familjen samt min morbror och min moster med familj befann sig.
Det blev fars dag-firande med mat och tårta.

Sen kom David och hämtade mig och vi åkte till Horn där jag övade med musikkåren inför en konsert.
Det gick bra och jag fick julkänsla av alla jullåtar och vill börja julpynta typ nu.

Sen gick jag hem och gosade med Allan och Bonnie en stund innan vi åkte tillbaka till Kisa igen.

Mysig dag!
Imorgon är jag, som jag sagt tidigare, ledig och har inte en aning om vad jag ska hitta på.

Det får tiden utvisa!

Hej!