Stress

Jag är inne i en väldigt stressig period just nu och vill helst av allt bara vara ledig och njuta av de fina dagarna som varit och är.

Sommaren innebär alltid mer jobb och det här året har inte varit ett undantag. 
Förutom jobbet som tar upp större delen av min lediga tid så lyckas jag alltid få kvällarna upptagna också.
Ikväll kommer 60 personer och fikar här på cafét efter stängning. 
Imorgon ska vi på två möten i Kisa.
Det ena vid 16 och det andra vid 17.
Sen ska jag försöka hinna till Allsången i Kisa om det inte blir för sent.

På onsdag är det motorkväll. 
På torsdag ska jag öva med Annelie och Viveka.
På fredag ska jag åka till Gränsö och spela ihop med Anna Landucci på Hojrock. 

Sen är det äntligen helg.
Den blir åtminstone lite lugnare hoppas jag.

Utöver detta har jag sex eller sju fat som ska målas på porslin jag för tillfället inte har då jag inte haft chans att komma iväg till Ikea och handla.

Kämpa Lina.
45 dagar kvar till Kreta.