24 år

Min 24-årsdag är snart till ända och jag kunde ärligt talat knappt önskat mig en bättre dag. 
Dagen började tidigt med frukost på sängen och fina presenter från David. 

En weekend i Köpenhamn att lösa in när det mig behagar och passar samt denna sjukt snygga ljusstake som jag spanat in i evigheter.
När jag kom till jobbet väntade fler överraskningar. 
Dagens mest oväntade present kom från mina föräldrar i form av ett presentkort på en tatuering på Studio S i Linköping. 
När jag öppnade detta presentkort sköljde en våg av ångest över mig samtidigt som jag kände mig lite förväntansfull och taggad.

Om det blir en tatuering eller ej kan jag inte svara på just nu, men inom ett år ska jag bestämma mig iallafall.
Bestämmer jag mig för att jag inte vill tatuera mig så köper min bror presentkortet av mig och då hamnar det ju på ett bra ställe ändå.

Av Max fick jag för övrigt världens finaste klocka.
Jag har iofs valt ut den själv, men jag blev ju därmed väldigt nöjd.
I övrigt har jag också fått fina blommor, lotter, spel och en fin kristallvas. 
Jag känner mig så sjukt bortskämd och tacksam över allt fint och alla fina människor som omger mig.
Ikväll efter jobbet var jag, David, Robin och Anna på Café Columbia och tittade på Frallan när han spelade och nu ligger jag och David i soffan och lyssnar på jazz.
En riktigt fin dag.
Tack alla fina människor för er uppvaktning och för att ni finns även alla andra dagar som inte är min födelsedag. 

Puss och hej! 
Emli

Du är typ vääärldsbäst! Tur att jag har dig <3 SAKNAR DIG!