Bästisar

Nu kommer jag inte få träffa tre av mina bästa vänner på alldeles för lång tid.

Jeffa bor i USA fram till maj och även om halva tiden gått nu så är det fortfarande långt kvar tills jag får träffa henne.

Ida var på besök hemma hos mig i lördags och det blev förmodligen sista gången jag träffade henne på länge då hon åkte tillbaka till Skåne och jag sticker till Bali inom en relativt snar framtid. 

Och sen Max då.
Han stack tillbaka till Skåne igår efter en tids ledighet här hemma. 
Och nu har han inte möjlighet att komma tillbaka till lilla Horn förrän i slutet av mars på grund av jobb.
Och jag har redan farit iväg till Norge när han kommer tillbaka så vi kommer alltså inte ses förrän i slutet av april.
Så länge har jag aldrig varit utan min lillebror. 

Men den här våren kommer att bli fantastisk ändå. Jag har så mycket att se fram emot att jag knappt kan tro att det är sant.
Det kommer bli kul att få träffa mina tre bästisar när alla planer och äventyr har passerat. 

Dessutom har jag nu köpt upp ett enormt lager av vitt porslin så nu vet jag vad jag ska göra på kvällarna!