Känsliga läsare varnas

Så har det hänt.
Vi har dragit på oss magsjuka eller nåt liknande.

Det är vanligt förekommande att man får det här i Turkiet, men inte fan är det roligt för det. 

Denna verkar dock vara av den lindrigare sorten om man jämför med det jag drabbades av när jag var här år 2002 och förstörde hela hotellets avslutningsmiddag genom att spy under bordet.

Sånt som bara kan hända mig. 
Jag är så pinsam.

Nu kan jag dock gå utanför hotellet utan att vara rädd för att spy på någon, så det är ju bra. 
Man måste se det positivt. 

Varken jag eller pappa har dock kunnat få i oss någon mat sen igår, men det dricks desto mer vatten så vi överlever nog.

Försöker hålla humöret uppe och håller tummarna för att vi är friska snarast.

Ikväll har vi varit på en restaurang och skaffat nya vänner.
Det är så lätt att få nya vänner här. Speciellt om man är blond.
Men jag har inga fördomar.
Nu ska vi gå ut och gå en sväng.
Adjö!