Bra helg

Denna helg har jag flugit och flängt en hel del.

I lördags hamnade jag och Jeffa på årsfesten för HHIF och det var otroligt roligt även om jag inte minns särskilt mycket från en stor del av kvällen.

Lyckades ju med några otroligt skarpa bilder iaf.

Igår åkte jag, mamma, Lotta och Josefin till Vimmerby för höstmarknad på Astrid Lindgrens Värld.
Det var mysigt och mycket att se.
Senast jag var där var år 2001 så det var verkligen på tiden att jag åkte tillbaka dit tycker jag.
Vi åt middag på kinarestaurangen i Vimmerby och min mat var så sjukt stark att jag i ärlighetens namn trodde att min sista stund var kommen.

Men jag överlevde.

Efter middagen åkte vi tillbaka till ALV för kvällsteatern Ronja Rövardotter. 
Det var sjukt kallt att sitta ute, men teatern var riktigt bra så det var ändå värt det.

Idag har jag, Max och mamma varit i Norrköping och handlat, strosat omkring och haft det bra.
När vi tröttnade på Norrköping åkte vi tillbaka till Linköping och fördrev några timmar även där.
Bra dag, tycker jag.

När vi kom hem målade jag färdigt framsidan av min gitarr samt såg Sverigequizen med Max. 

Nu ska jag sova. 
Adjö!