Update

Mitt dagliga bloggande har avtagit och blivit mer till ett strö-bloggande, men så får det vara när man är en upptagen kvinna!

I lördags var det Spin of Hope och jag cyklade ett pass på morgonen till förmån för barncancerfonden.
Det var en trevlig tillställning och efteråt bjöd vi på cafét in till pizzakväll för att alla skulle kunna fylla på alla de kalorier de förbränt under dagen (plus lite till).

Över 80 pizzor såldes och det var en så fantastiskt lyckad kväll.
En sån kväll när man går hem från jobbet och är lycklig över att man bor i just Horn av alla ställen i hela världen.

Igår var vi tillbaka på jobbet en stund för inventering, men det blev bara en kort stund för mig då det var övningsdags med Kindaband igår också.
Det var ett ganska roligt rep där vi övade två nya låtar, som vi som vanligt satte relativt snabbt.
Vilket gäng. Vilka proffs.

Den 29:e maj kommer ni alla kunna ta del av vårt nya material om allt går vägen.
Så håll utkik!

Idag har vi haft en hela-familjen-dag i Linköping.
Pappa behövde nya glasögon och det slutade med att vi allihop testade i princip allt som fanns i butiken.
Jag blev dessutom så kär i ett par glasögon att jag nog bestämt mig för att det första jag ska göra när jag kommer hem från USA är att skaffa mig ett par.
Precis som på den gamla goda tiden kommer det bli.


Här ser ni mig i fräsiga glasögon och riktigt häftig lugg.

Förutom glasögonsletande hann vi även med en rad andra affärer och jag har nu införskaffat kläder till vår show med Kindaband.
Åtminstone till en del av showen.

Igår skickade jag och Max också iväg inbjudningar till en fest och hittills är det nästan 400 inbjudna.
Vi hoppas att alla kommer såklart!

Just det!
Idag har jag beställt hem min maskeraddräkt till på lördag.
Det kommer att bli grymt.

Nu, sova!