Discodags

Idag har det varit full fart på jobbet.
Dessutom kom Vickan och hälsade på mig och det var trevligt med lite updates och skratt.
Som vanligt när man träffar Vickan alltså!

Ikväll har jag "discojour".
Det betyder att jag ska hämta två av mina favoritungar i skolan klockan 22 när discot är slut och sedan köra dem till deras farmor.
Ett mycket ärofyllt uppdrag tycker jag.

Dessutom känner jag mig som en mycket god människa idag då dessa två barn egentligen inte hade möjlighet att gå på discot då deras mamma var tvungen att åka iväg ikväll.
Men då jag själv minns hur mycket man såg fram emot de där discona när man gick i mellanstadiet så kunde jag inte annat än säga: 'Lina fixar!'.
Och nu har jag löst det.

Dessutom har jag fått hämta min bil idag.
Förhoppningsvis håller den sig frisk ett bra tag framöver nu.
Helst för alltid.

Nu ska jag se på film tills det är dags att gå på disco!
Hej då!