Mc Gordon

Denna vecka har bjudit på två rundor i Linköping. 
I måndags åkte jag upp till stan och träffade världens bästa Emelie, fikade, strosade, skrattade, fnissade, åt, handlade, skrattade ännu mer och hade det allmänt mysigt.
Hon är bra, hon.

Igår åkte jag med Max upp till Linköping för att eventuellt fynda på rean.
Så blev dock inte fallet. 

Jag kom hem med en ny telekabel och lite smink.
Till fullpris såklart.
Men men, jag är nöjd ändå!
Dessutom testade Max snygga jeans på dressman. Mc Gordon-jeans såklart!


Idag har jag sovit länge, sorterat papper i mina lådor hemma, målat lite och till sist lagat mat.
Trevligt var det.

Imorgon vet jag inte mycket av vad som kommer hända förutom ett biobesök på kvällen för att se 'En man som heter Ove'.

Jag läste boken när jag var i Turkiet i september och jag håller verkligen tummarna för att filmen lever upp till mina förväntningar och är lika bra som boken.

Det återstår att se. 

Nu ska jag sova!
Godnatt!