Begravning

I lördags var jag på Åby Naturspa med det vanliga spa-gänget plus några nykomlingar.
Det var väldigt trevligt och vi fick massage, badade tunna och bastade dagen lång.

I söndags var det första advent och jag och mamma blev bjudna på en mysig adventsfika hos våra hyresvärdar för cafét tillsammans med alla de övriga hyresgästerna.
Efter det begav jag mig till IOGT i Horn där jag sjöng tillsammans med musikkåren inför en ganska så liten publik.

Igår åkte jag och David till Linköping och strosade omkring halva dagen.
Väldigt mysigt att få vara lediga tillsammans dagtid för en gångs skull.

Idag har jag jobbat och målat mest.
Efter jobbet övade jag med Roland inför Lucia-firandet i Horns kyrka den 11 december, sen begav jag mig till Kisa och övade med Anders inför begravningen imorgon där jag ska sjunga en sång.

Det kommer nog att bli jobbigt att sjunga imorgon, men samtidigt känns det på något sätt skönt att få sjunga på en familjemedlems begravning.

Ha det fint!