Linaporslina

Igårkväll startade jag ett eget instagram-konto för mitt porslin.
Tanken är att det förhoppningsvis blir försäljning av det inom en snar framtid. 
Om folk är intresserade förstås. 

Jag är glad att bli av med det då jag snart inte har plats för alla uppläggningsfat hemma.

Följ @linaporslina på Instagram om ni vill!

Idag har det varit mycket att göra på jobbet och i och med det fantastiska vädret ute blev temperaturen rätt så hög inne i köket.
Ser inte särskilt mycket fram emot varma dagar i juli om det är såhör varmt i köket redan nu.
Men man ska väl inte klaga, det är ju sommar jag vill ha.

Ikväll har jag målat lite mer porslin (kors i taket)  och hängt med Jeffa.
Efter detta gick jag och David en promenad runt Killingevid och tittade på världens finaste utsikt vid Råsöbro. 
Jag får inte nog av det stället. 
Imorgon blir det en låg dag med catering till två olika sittningar på Ljunghälls i Södra Vi och sen motorkväll senare på kvällen.
Hoppas på massor av folk!
Godnatt!