Mutade vänner

Jag har under några dagar nu trott att mina vänner är trötta på mig, alternativt att dom är rövhål som aldrig svarar på mina sms.
Men nu är det bevisat att så faktiskt inte är fallet.
 
Min mobil tar helt enkelt inte emot sms längre och därmed verkar det som om jag inte har några vänner som orkar med mig längre.
En av mina så kallade "vänner" påstår att de inte längre får betalt för att vara min kompis, så därför dissar alla mig nu.
 
Hursomhelst.
Jag väljer att tro att det är min mobil som inte tar emot sms längre.
 
Ikväll har vi vår sista konsert med Tjurkobandet i Kisa kyrka klockan 19.30.
Dessutom är det idag exakt en vecka kvar tills vi åker till USA.
Helt sjukt.
Jag börjar bli nervös.
 
Nu ska jag ta en kaffe tror jag.
Jag är så trött efter sommartidsomställningen och har gått omkring som en zombie hela dagen.
Vilken mes jag är.
 
Hej då!
 
 
Idaa

Jag har skickat sms till dig som du inte svarat på, då förstår jag varför ;)

Svar: Förlåååt! Haha, vad skrev du då? :)
Lina Edgar