Cykeltur

Känslan av att jag glömt något idag försvann efterhand allteftersom arbetsdagen led mot sitt slut.
Jag vet fortfarande inte vad jag kan ha glömt eller om jag överhuvudtaget har glömt något viktigt.
 
Efter vår ordinarie stängningstid idag fylldes cafét av nervösa tjejer som skulle agera mannekänger kvällen till ära.
Stella, frisören i huset bredvid cafét, har utökat sin verksamhet och säljer nu även kläder m.m. och detta var således ett bra tillfälle att locka folk till hennes premiäröppning av butiken ikväll.
Runt 50 personer kom och det är mycket för att vara en onsdag (såvida det inte är motorkväll såklart!).
Så, nu kan jag stolt meddela att Horn har blivit med klädbutik.

Efter modevisningen och en sväng in till butiken för att kolla in nyheterna tog jag och Kamilla (min kamera som ni kanske minns?) en cykeltur runt Blomsfors.
Det är härligt med vår. Jag gillar.
Det är mindre härligt när den temperatur som var behaglig när man gick från jobbet förvandlades till 1000 minusgrader när man cyklade. Jag gillar inte.