Fredag

Idag har det varit en ganska fullspäckad dag med smörstårtor, fyra olika sorters tårtor och en massa lunchgäster.


Men det var kul!
Det bästa är att våra kunder är så fantastiskt trevliga och snälla!
Idag innan vi stängde ringde en kille som köpt en lunchlåda tidigare på dagen bara för att säga att maten idag var det godaste han ätit på länge.
Ibland är mitt jobb världens bästa.

Dock så dras dagens betyg ner lite av att vissa människor fortfarande insisterar på att ropa efter mig istället för att plinga i klockan. Ärligt talat.
Det kokar i mig när jag tänker på det.

Efter jobbet åkte jag till Filip och följde med honom när han spelade bandy med grabbarna.

Det blev inget långvarigt spelande då de bara var fyra personer idag, men jag tror dom hade det kul ändå.

Nu är det Stargate Atlantis som gäller då kvällens planer på festande flyttades till imorgon istället.

Imorgon är jag ledig också! 
Två lediga dagar i rad är inte vanligt i mitt liv, så det ska bli hur skönt som helst!
Morgondagens schema ser ut som följer:

- sova
- åka till Horn och äta hjortstek med familjen
- åka tillbaka till Kisa och öva med Kinda Band
- Malibu + Cola 

Ett ganska skönt schema om än lite mycket åkande kanske.

Nu ska jag sluta skriva!
Här kommer en bild på världens gulligaste ungar.