Make a move

Sedan sist jag skrev har följande hänt mig:
 
Springtur i skogen.
På vägen hem springer 30 getter ut framför min bil (ja, jag åker bil till stället där jag springer) och glor på mig med sina otäcka getögon.
Snälla Lina åker då till närmaste hus för att upplysa om getternas rymning.
Damen som möter mig i dörren berättar att det är hennes getter och tittar sedan undrande på mig när jag frågar om dom rymt.
- Dom springer alltid som dom vill häruppe. Dom var förmodligen på väg till stallet bara.
 
Så mycket för den vänligheten, tänkte jag och åkte hemåt igen.
 
I övrigt så har det inte hänt så mycket i mitt liv.
Igår var jag och mamma och simmade och solade i Gullringen.
60 längder och 18 minuter solande senare åkte vi hem igen och jag ringde till min vapendragare Jennifer för att höra hur hon har det i sitt nya hem i Jönköping.
Det känns som om det är lite för långt till Jönköping ibland tyvärr...
 
Igår fick jag också mina födelsedagspresenter från Max.
Jag fick skivan, Make A Move av Gavin Degraw, som jag önskat mig hur länge som helst.
Dessutom fick jag en stor, fin kalender med bilder på Justin Bieber i.
Det gjorde mig verkligen så himla glad...
 
Ikväll blir det blåklintsplockning eller svampplockning eventuellt.
Imorgon blir det kräftkalas hemma på Postgatan och på söndag bär det av till Linköping för att inhandla diverse förnödenheter inför Turkietresan.
15 dagar kvar nu!
 
Heido!