Fotografering

Igår var det då somsagt fotografering på GlamLab Studio tillsammans med Emelie och Emmie.

Det var en spännande upplevelse, men förmodligen ingenting jag kommer att göra om i första taget.
Jag gillar nämligen inte att vara med på bild och då framförallt inte när man också förväntas vara seriös på bilderna...
Hursomhelst så bjuder jag på några smakprov lite längre ner.

Efter att detta var slut så gick vi till McDonald's och därefter lunkade jag ner mot resecentrum för att hinna med 20.23-tåget till Kisa där bilen jag fått låna av pappa väntade, men lagom tills jag hunnit ner till rese så kom jag på att jag glömt bilnycklarna i Emelies väska som var på väg till Grebo!

Därför fick jag alltså snällt sitta och vänta tills Emelies snälla pappa kom och återlämnade mina nycklar.
Därefter gick nästa buss till Kisa klockan 22.00, så där satt jag på resecentrum i min ensamhet.

Näe, det gjorde jag inte!
Faktum är att under tiden jag satt där gick den ena gamla bekantskapen efter den andra förbi, så det blev en riktigt trevlig vistelse på resecentrum!

Väl framme i Kisa runt klockan 23.10 satte jag mig i bilen för att åka hemåt, men kom snart underfund med att jag inte hade en aning om hur man sätter igång helljusen på pappas bil (sluta skratta!), så därför körde jag hela vägen hem samtidigt som jag höll in "bländningsspaken" som jag så fint valt att kalla den.

Hursomhelst, det jag egentligen ville berätta var att mitt emellan Kisa och Horn (och dessutom mitt i vägen) stod en bil med varningsblinkers på.

Snäll som jag är stannar jag bredvid bilen och vevar ner rutan för att se om det har hänt något och om jag möjligtvis kan hjälpa till.
Men då stirrar han bara skräckslaget på mig och rivstartar bilen och försvinner fort som ögat.

Nu, såhär i efterhand, undrar jag verkligen vad den människan sysslade med, men just då ville jag helst av allt bara hem och sova (och dessutom tror jag inte att jag hade varit till överdrivet stor hjälp om det faktiskt hade varit något fel på hans bil) så jag var ganska glad att han åkte vidare.

Ja, det var minsann en händelserik dag och natt igår!
Denna dagen har inte haft lika mycket spänning att erbjuda.

Jag har gått i skolan och haft svenska, nutida konst och matte.
Lagom spännande sådär.

(Iofs hade jag sovmorgon vilket gjorde att jag fick åka samma buss som högstadieeleverna till Kisa idag och det kan ju vara ganska spännande ibland. Inte idag dock...)

Jag har även åkt buss nummer 19 med samma sällskap som sist och sist men inte minst så har jag författat detta extremt långa blogginlägg som egentligen inte handlar om något viktigt alls.

Ja, jag är rätt nöjd med min insats och med mitt spännande liv.

Här kommer lite bilder.
Puss på er.





































Jag är mest nöjd med den här sista...

HAHAHA! Skoja!

Så sjukt rolig är jag! :D

Men snygga kompisar, det har jag iallafall :) <3
Anonym

Karin

hahahahahahahahahahahaha!

JAG DÖÖÖÖR!! Vem är idioten som blir livrädd för dig och åker iväg? Shit, du är så galet läskigt!



Bilderna blev sjukt fina! Köpte ni alla dom där? :) puss

Emmie

HAHAHAHHA



"Väl framme i Kisa runt klockan 23.10 satte jag mig i bilen för att åka hemåt, men kom snart underfund med att jag inte hade en aning om hur man sätter igång helljusen på pappas bil (sluta skratta!), så därför körde jag hela vägen hem samtidigt som jag höll in "bländningsspaken" som jag så fint valt att kalla den."

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖR.

Och sista bilden. hahahahhahah. Jag dog igen!!