Helgen

I fredags fick vi åka och ta bort Moa. 
Hon hade börjat tappa tänderna och veterinären sa att det med största sannolikhet gjorde mycket ont. 
Det var otroligt jobbigt och man känner sig som världens sämsta matte när man måste bestämma en sån sak. 
Men vi får väl ändå tro att det blev bäst såhär. 
Vi saknar henne väldigt mycket i alla fall och Ivar går och letar efter henne överallt.

Men i augusti kommer förhoppningsvis en ny kompis till Ivar hem till oss så det slipper kännas så tomt här hemma. 

I fredags kväll var det dags för att förbereda på Wärdshuset inför den stundande festen så jag och Jeffa spenderade några timmar med att duka och fixa diverse nödvändigheter.
Efter det åkte vi och badade och det var såååå skönt.

I lördags var det så dags för festen jag i mitt huvud planerat i flera år.
10-årsjubileum för alla som slutade 9:an 2008.
Det blev så lyckat. Verkligen över förväntan.
En av dom roligaste kvällarna på länge.
Ca 50 personer blev vi till slut och även om det är långt ifrån de 180 inbjudna så blev det ändå en precis lagom blandning av folk.
Ser fram emot nästa återträff!

Igår städade vi på Wärdshuset (TACK ni som hjälpte till!) och sen åkte jag och David på middag i Horn.

Idag har jag jobbat och sen somnade jag i soffan. 
Helt slut sedan helgens strapatser.
När jag vaknade igen var jag övertygad om att jag försovit mig till jobbet, men det visade sig att klockan bara var 19.30.
Skönt att jag snart får gå och lägga mig igen. 

Puss!