Update

Just nu känns det lite som att livet står still. 

Flytten till nya lägenheten väntar vi fortfarande på och även om det är extremt nära nu så känns det rätt så tråkigt att bo bland berg av kartonger. 

Sen har jag ju inte heller börjat jobba än. 
Jag har nu varit ledig i ungefär 2 veckor och jag känner att det kryper i kroppen till och från.
Det är en ganska stor kontrast att jobba jämt till att jobba ingenting. 
Är riktigt glad att jag börjar jobba på måndag så jag kan komma igång igen och få lite rutiner och känna att jag gör någon nytta. 

Hursomhelst. 
Att vara ledig är ju självklart inte enbart tråkigt. 
Bara igår och idag har jag hunnit med en massa saker jag förmodligen inte hunnit med om jag jobbat. 

Igår var jag på ljusparty i Hycklinge och skrattade tills jag fick ont i magen. 
Köpte ingenting, men vann ett doftljus iaf. 

Idag har jag varit i Linköping med mamma, Carro, Lotta och Josefin. 
Vi såg Snövit på Konsert och Kongress och åt sedan på Pinchos. 

Snövit var inte riktigt vad jag räknat med faktiskt. 
Trodde den skulle vara lite mer "seriös" och kanske lite mer lik filmens händelseförlopp, men musikalen var extremt inriktad till barn och saknade samtliga sånger från filmen. 
Lite besviken, men de medverkande sjöng iaf bra! 

Imorgon blir det möte med allsångsstyrelsen och på måndag börjar jag min första arbetsdag på Café Columbia. 

Hej!