På väg

Nu är vi på väg mot Växjö för att snart flyga mot Grekland.

Tidigare idag var jag och Max i Rimforsa och hämtade upp Wilmas aska och på vägen hem började min motorlampa lysa.
Igen.

Detta blev alltså fjärde gången på en månad jag fick lämna in bilen på grund av samma fel som återkommer och därmed överväger jag att skaffa mig häst och vagn istället.

När jag ringde till verkstaden behövde jag bara presentera mig som "Lina med Polon" och dom frågade vad det var för fel den här gången.
När jag åkte därifrån sa dom att dom skulle ta väl hand om "otursbilen".

Nu får den stå på verkstaden i två långa veckor och det känns ju ändå tryggt.
Om der nu skulle hända något mer med bilen (vilket jag inte tar för omöjligt med min tur) så är den ju på rätt ställe iallafall.

Hursomhelst.
Nu lämnar jag Sverige och min otursförföljda bil bakom mig och det känns väldigt bra.

Jag ska försöka uppdatera om det är möjligt under resans gång.
Ha det fint!