Söndag

Jag tar tillbaka mitt löfte om att blogga varje dag fram till nyår.
Herregud, jag klarade ju inte ens en vecka.

Hursomhelst.
Igår jobbade jag men satt mest och målade hela dagen då det var extremt få kunder under lördagen.

Jag blev klar med 12 mattallrikar som en tjej beställt och lite annat smått och gott som jag tänkt ha med till julmarknaden.
Dessutom börjar nu folk höra av sig och boka upp porslinet jag har utställt på biblioteken och det är ju väldigt roligt att det går åt!

Idag ska jag och familjen åka upp till morfar för att fira fars dag och sen ska jag en sväng till Horn för att öva med musikkåren inför en konsert den 27 november.

Sen är söndagens aktiviteter avklarade.

Imorgon är jag ledig och har absolut inga planer allt på vad jag ska hitta på.
Förmodligen kommer jag måla hela dagen.

Puss!