Hockey eller bowling?

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet sett till kundflöde.
Sju personer tror jag det var som kom och fikade idag.

Trots detta låga antal hade jag och mamma en del att göra ändå.

Ikväll har nämligen HHIF årsfest och vi stod för maten till de ca 80 personer som väntades komma.

Efter jobbet åkte jag med David upp till Linköping för att se honom och en massa andra killar från Kisas fotbollslag möta varandra i en hockeymatch.

Jag har, som ni kanske vet, varit på hockey förut, men ingen av de matcher jag hittills sett har liknat kvällens match.

Det verkade vara större fokus på att stå kvar upprätt än på att göra mål och spelarna välte varandra hejvilt.
Otroligt roande.
Så borde alla matcher vara.

När vi kom hem såg vi 'The Commitments' och nu tänkte vi sova.

Godnatt!