Spänning i vardagen.

Idag var det äntligen dags.
Konsert med Toto på Fryshuset i Stockholm. 

Men det gick inte helt enligt planerna.

Klockan 12.40 satte vi oss på bussen mot Stockholm och åkte iväg nöjda, glada och förväntansfulla. 
Men vi hann inte åka mer än i högst 3 minuter innan vi insåg det förskräckliga - vi hade glömt konsertbiljetterna i min bil.

Jag slängde mig fram och bad chauffören stanna vart som helst så fort som möjligt och därefter flög jag och Max ut ur bussen och sprang mot bilen.
Vi körde därefter mot Norrköping i hopp om att hinna ifatt bussen och återuppta färden.
Men vi hann inte trots att Max hade en extremt tung högerfot idag.

Så nu står min lilla bil i Södertälje och väntar på oss medan vi tog ett tåg därifrån in till Stockholm. 

Så det kan bli.
Extremt otippad roadtrip idag. Men kul har vi haft.

Nu sitter vi på en restaurang och inväntar insläpp.
Vi planerar att stå längst fram om det är möjligt.

Sen planerar vi att åka hemåt så vi kommer hem skapligt efter konserten. 
Men vi tar inte ut någon seger i förskott då man aldrig vet vad som kan hända på vägen!

Snart är det dags iaf.
Toto. 
Biljetterna beställdes i september när jag låg på stranden i Turkiet och nu är vi här.

Puss och hej!