Premiärspelning på Eneby Rock

Igår var det dags för Edgars första spelning och den gick enligt min mening över förväntan.
Eneby Rock var en lika trevlig tillställning som vanligt och tack och lov var gårdagen betydligt mindre dramatisk än förra årets upplaga.

Innan spelningen var jag otroligt nervös och ville helst inte gå upp på scenen överhuvudtaget, men när vi väl stod där uppe släppte allt och det var riktigt roligt.
Förutom mellansnacken...
Bara tanken på att snacka mellan låtarna för att ge resten av bandet tid att stämma och dylikt gav mig ångest, men det var helt enkelt bara att göra.

Det gick.
Rösten skakade, men det gick.

Jag är överlag väldigt nöjd med vår första spelning och nu taggar jag för att förhoppningsvis få fler spelningar framöver och att spela in mer låtar att lägga ut på Spotify.

Idag har vi varit oerhört oproduktiva och tillbringat större delen av dagen i soffan och sängen.
Var en kort sväng i Horn och åt tacos med familjen, sov middag och träffade Jeffa.

Jag gillar söndagar.

Puss!