Otursdagar

Har gått igenom en rad av dåliga dagar fyllda med uttråkning, ångest, nedstämdhet, känsla av att svika och att bli sviken, misslyckanden och diverse andra oangenäma känslor.
Imorse när jag vaknade kände jag att idag blir dagen det vänder. Idag blir en bra dag.

Så blev det inte.

När jag startade bilen och svängde ut på vägen började hela bilen skälva som om den hyperventilerade.
När jag åkte i den lilla, lilla uppförsbacken vid Café Columbia orkade inte bilen framåt på treans växel så jag fick köra på 2:an hela vägen från Sveahuset bort till Volvo.
Där parkerade jag och ringde efter hjälp i form av min far som fick hämta upp mig i Kisa för att köra mig till jobbet.

Det är så härligt med bilar!!!!

Framförallt eftersom jag hade den inlämnad senast förra veckan för att bromsarna låg på.

Livet prövar mig lite just nu känns det som.
Tur att det bara är 27 dagar till semestern då.

Puss!