Hej!

Hej igen!
 
Det har hänt en massa saker i mitt liv så nu tänkte jag skriva av mig lite igen.
 
Visste ni till exempel att jag har köpt en bil?
En fin liten lila golf som heter Pink Floyd.
Wihiiiii!!!
 
Visste ni till exempel att min fina faster Inger har gått bort och att hon fick en fin och mysig begravning på sin födelsedag?
Jag sjöng lite också.
Mina två släktingar som har kontakt med andevärlden sa att hon var belåten.
Efter begravningen hade vi födelsedagsfest för Inger.
Jag har världens finaste släkt!
 
Visste ni till exempel att min lillebror tog körkort igår?
(Jag blev stolt och tårarna började rinna. Vilken mes jag är...)
 

Visste ni till exempel att jag och Jeffa åker till Malmö i helgen för att hälsa på fina Ida?
Det ska bli så himla skönt att komma bort lite och få en paus från jobbet innan alla julbord drar igång nästa vecka!
Och dessutom ska vi ju få träffa Ida liksom!!
 
Nu ska jag umgås!
Puss!