Måste ta farväl.

Idag kom dagen jag vetat skulle komma, men inte när. 
Idag blev dagen då det blev bestämt att jag och min bil måste gå skilda vägar. 

Vi har haft tre och ett halvt år ihop och vi har haft mycket kul, men mestadels tråkigt om jag ska vara ärlig. 
Aldrig i tidernas historia har en bil varit så många vändor på verkstad som min bil har. 

Häromdagen sa jag till David att om min bil inte går igenom besiktningen finns det bara en utväg - skroten. 
Och idag fick vi alltså domen.
Bilen gick inte på långa vägar igenom besiktningen och därmed är våra sista resor tillsammans snart gjorda. 

Det känns lite vemodigt, men även skönt. 

Hursomhelst. 
Finns det någon människa därute som gillar att mecka så finns min silverpil tillgänglig för framtida projekt för en billig penning. 
Den kanske duger till reservdelar? 

Hör av er! 
Hej!