En slank hon ner i diket

Hej! 

Jag är trött på snön. 
Jag vet att jag inte borde gnälla då jag väldigt nyligen varit i Thailand och fått en stor dos sol och värme, men jag vill ju faktiskt ha vår nu. 

Innan all den här snön kom såg jag små snödroppar sticka upp i trädgården, men sen öppnade sig himlen och dränkte mina förhoppningar om vår... 

Dessutom är det halt. 
Häromdagen skulle jag och David åka och handla och eftersom David hade jouren ville han varmköra bilen lite ifall det skulle gå ett larm.
Vi åkte en sväng och han bestämde sig för att vända på en grusväg, men vips så gled bilen ner i diket istället. 
Vi fick dock snabbt hjälp och inga skador varken på oss eller bilen fanns att finna. 

Igår var första träffen på en kurs jag kommit in på. 
Jag ska nu varje torsdag åka upp till Skäggetorp och lära mig hur man använder Photoshop. 
Det kommer bli kul tror jag! 

Igår var som sagt första tillfället, och då vi var ett tiotal personer som skulle ladda ner Photoshop till våra respektive datorer samtidigt blev det inte särskilt mycket annat gjort. 
Jag tror att den beräknade tiden för nedladdning var uppe i 9,5 dygn som mest. 
Tack och lov tog det inte fullt så lång tid.

Förhoppningen är att jag om 10 veckor ska kunna redigera en bild så att det ser ut som att Moa och Ivar sitter bredvid varandra utan att bråka. 
I verkligheten är det nämligen helt omöjligt. 

På måndag åker David till Italien på jobb och jag blir kvar här hemma. 
Lika bra det kanske då jag har fått en stor beställning att måla innan påsk. 
54 saker allt som allt, och det är utan tvekan den största beställning jag någonsin fått. 

Därför måste jag sluta skriva nu och börja måla istället! 

Hej!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)