Tuk-tuk och Koh Samui

Igår somnade vi ganska kvickt efter att vi kommit till hotellrummet och vaknade inte förrän runt 14-tiden igen.
Efter det gick vi ut och åt lunch samt promenerade längs med Khao San Road några varv.

När vi gått tills vi var trötta i benen tog vi igen oss en stund på hotellrummet innan vi bestämde oss för att ta en taxi till Pratunam Night Market.
Där gick vi några timmar och förundrades över hur mycket prylar det egentligen går att sälja.
På Pratunam Market fanns allt. Verkligen allt man kan tänka sig.
Vi åt middag på en liten restaurang med utsikt över marknaden och sen letade vi upp en Tuk-Tuk som körde oss tillbaka till Khao San Road.

Väl framme gick vi och satte oss på en bar och drack drinkar medan vi lyssnade på livemusik från en trubadur på andra sidan gatan.

Framåt 23 kom vi i säng då vi skulle upp tidigt imorse.

Imorse ringde klockan vid 7.30 och strax därefter begav vi oss mot flygplatsen för att ta oss vidare till Koh Samui.

Vid 14.30 var vi framme och nu har vi precis kommit tillbaka till hotellrummet efter ett dopp i havet.

Här ska vi stanna en vecka och sen åker vi båt över till Koh Pangan.