Händelserika månader

Jag har inte skrivit på länge av den enkla anledningen att jag inte tyckt att jag har särskilt mycket spännande som händer i mitt liv för tillfället, men på senare tid har jag insett att så är det ju inte alls! 


Sist jag skrev hade jag och David precis börjat komma till rätta i vår nya lägenhet och vi trivs så himla bra! 

I mitten av februari, alla hjärtans dag närmare bestämt, fick vi hem vår katt Moa. 

Hon är 10 år gammal och hatade oss till en början, men nu börjar hon sakta men säkert acceptera att vi är hennes nya familj. 
Just för tillfället löper hon och därmed är hon extra gosig, men skriker och pratar också extra mycket. 

Väldigt spännande upplevelse för mig som aldrig haft löpande katter förr. 

Jag har även såklart målat porslin i mängder sen sist jag skrev och sålt både till Columbia, Frideborg samt en butik i Gamleby. 

I måndags åkte jag upp till Linköping med Carro för att göra slag i saken och tatuera mig. 
Sex timmar tog det och rätt så ont gjorde det, men jag är nöjd! 
Gissningsvis kommer jag börja planera för nästa tatuering så fort denna har läkt. 

I tisdags började jag gå bredvid på Frendo och ska nu lära upp mig för att framöver kunna hoppa in under kvällar och helger och senare förhoppningsvis mer än så. 

Idag var jag med bandet uppe i Norrköping för att spela live i radion. 
Vi har varit veckans Östgötahit denna vecka och idag fick vi alltså äran att intervjuas och spela live i studion. 
Kul! 

Efter detta ringde Helena mig och frågade om jag ville ses, så det var bara snabbt hem från Norrköping för att sen hoppa in i min bil och köra upp till Linköping igen. 

Men det var det såklart värt! 
Det var ungefär ett år sedan vi sågs senast så vi hade mycket att ta igen. 

Nu ligger jag på soffan helt utslagen efter en rolig och hektisk dag och i helgen ska jag jobba på Columbia. 

Godnatt!