Imorgon

Nu är det inte många timmar kvar innan vi lyfter från Växjö flygplats och beger oss mot Grekland.
Så efterlängtat!

Sen sist jag skrev har vi alla i familjen försökt vänja oss vid ett liv utan hund.
Det är tyst, det är tomt och vi glömmer bort flera gånger varje dag att hon inte finns mer, men det får gå ändå.
Vi saknar henne något fruktansvärt i alla fall.

Förutom dessa tråkigheter så har det dock hänt mycket roligt också.

I helgen som var medverkade jag och Max på Hycklinge Höstmarknad och sålde porslin hela dagen.
7 produkter sålde vi och det är vi mer än nöjda med!

Förutom dessa 7 har jag sedan dess sålt 5 till.
Tre till personer i närheten och två som jag skickat på posten.

Första paketet gick till Motala och andra paketet skickades idag iväg till Karlskoga i Värmland.
Kul att det sprider sig!

Nu tar jag porlsinspaus i två veckor dock och det ska bli väldigt skönt att få komma iväg igen.

Ha det fint, för det ska jag ha!

Puss