Söndag

Imorse vaknade vi 05.30 av att Davids larm gick och därmed var han tvungen att åka iväg till brandstationen.
Ungefär en timma senare var han hemma igen men hann knappt innanför dörren innan nästa larm gick.

Vid halv tio var han tillbaka och då gick jag upp.
När vi skulle äta frukost gick nästa larm och jag fick då äta min frukost själv istället.

Nästa gång han kom tillbaka skulle vi se en film, men halvvägs igenom gick nästa larm.

Senare ikväll var vi bjudna på middag hemma hos Davids föräldrar.
Det var gott och trevligt och David kunde vara med nästan hela tiden (förutom när larmet gick såklart).

Sen dess har det varit lugnt på larmfronten, men natten har ju bara börjat å andra sidan.

Snökaos är det är bara förnamnet antar jag.
Tur att jag inte ska ut och köra bil någonting förrän på tisdag eftersom jag är ledig imorgon.

Godnatt!