Allsång

Ja, som ni märkt sedan tidigare så funkar mitt bloggande faktiskt riktigt uselt.
Tur att jag tog tillbaka mitt löfte om att blogga varje dag, annars hade det varit riktigt pinsamt.

I söndags hade jag mitt första möte med Allsångsstyrelsen.
Jag, tillsammans med fyra andra, kommer att planera och genomföra Allsången 2017 i Kisa Hembygdsgård och det ska bli så himla roligt!

I måndags var jag, som bekant, ledig och spenderade dagen i Linköping med mormor där jag handlade mer porslin och porslinspennor bland annat.
Porslinet går åt som smör just för tillfället och jag målar som aldrig förr.
Det är superkul!

Idag har vi haft raggmunk till lunch och det märks att det är en favorit bland annat många.
Slutsiffran hamnade idag på 77 luncher, och det gör verkligen inte till vanligheterna.

Ikväll har vi repat med bandet inför en spelning den 29 december och det blir förhoppningsvis riktigt bra.

Nu ska jag sova!
Godnatt!