Målar i färg

Igår efter Södra Vi-visiten for jag tillbaka till jobbet och på kvällen höll jag cafét öppet för 12 glada herrar som hade möte och åt landgångar.

Medan jag väntade på att dom skulle bli klara gick jag hem och målade porslin.
Den här gången testade jag på att måla i färg istället för enbart svart som innan.
Jag tror det blir mer färg framöver för det var väldigt roligt med lite ombyte.

Jag passade också på att åka iväg och plocka lite lupiner.
Dom är alldeles för tidiga, men dom är så himla fina.
Dessutom passade dom ju väldigt bra i min favoritvas.
Ikväll ska jag och David åka till Linköping för att införskaffa strumpbyxor till mig och en ny slips till David.
Imorgon bär det av till Vetlanda för bröllop nämligen. 

Hej så länge!

Emla

Ska ni gifta er? ;) Närå, hoppas att ni får en fin helg <3

Svar:
Lina Edgar

Emla

Ska ni gifta er? ;) Närå, hoppas att ni får en fin helg <3