Midsommarhelgen

I fredags hyrde jag och Max parken och hade fest.
Innan vi begav oss dit satt vi i vår trädgård och grillade och hade det bra.
Vädret var underbart och det blev runt 50-60 personer som kom gissningsvis. 
Vi skrattade, fnissade, dansade och svettades hela natten lång och kom hem någon gång runt klockan 4.
Midsommardagen blev betydligt lugnare då vi alla var ganska slitna.
Städning av parken stod på schemat och sen kollade vi igenom alla bilder från kvällen medan vi åt frukost bestående av chips och cola.
Senare på kvällen drog festandet igång igen, åtminstone för vissa.
Jag erbjöd mig att köra till Örsåsa och hade en trevlig kväll ihop med två av dom bästa jag vet.
Att vara nykter på Örsåsa är dock inget jag rekommenderar. 
Vissa säger att halva charmen av Örs försvinner om man är där nykter, men jag skulle nog vilja påstå att det är hela charmen som försvinner. 

Efter Örs blev det deeptalk vid mitt köksbord till klockan 3 imorse innan vi gav upp och sov.
Idag har jag och David gjort egen rabarbersaft och ska snart hänga med Jeffa.

En riktigt bra helg går mot sitt slut och jag älskar livet.

Puss!
Emla

Örs är ju nästan som Björs 😃👍🏼 Maha! Du ä bäst ❤️❤️

Svar:
Lina Edgar