Pizzakväll

Fredagen var, som jag tidigare berättade, lite kaosartad under en period, men den blev sedan hur bra som helst.

Toto var grymma som vanligt och jag och Max stod längst fram och vrålade med i låtarna.
Dessutom fick vi tag i inte mindre än tre plektrum från Steve himself. 

Efter konserten åkte vi tunnelbana in till Stockholm igen och sedan tåg till Södertälje. 
Och sen bil hemåt.

Otippat, men bra blev det.

Igår hade vi pizzakväll på cafét och det blev en mycket trevlig afton med nästan 90 sålda pizzor.
Idag blir det en lugn dag med porslinsmålning och middag med mormor.
Och sen har vi hittat en bortsprungen tant också.

Hon var ut och gick i alldeles för tunna kläder med tanke på temperaturen ute så jag och mamma reagerade och bestämde oss för att köra tanten till ålderdomshemmet där vi vet att hon bor.

Hon påstod dock att hon inte alls bodde där och att hon minsann skulle ringa släkten och be dom hämta henne.

Det kanske ska tilläggas att det är andra gången vi hittar denna dam på vift.

Gullig var hon i alla fall! 

Nu ska jag fortsätta med min porslinsmålning!

Puss och hej!