Återträff

Igår när jag kom fram till Göteborg,  en timma senare än beräknat, möttes jag av Emelie, Frida, Fanny och Karin.
Vi hade kramkalas och begav oss sedan in mot stan för att möta upp Alva och Amanda.

Efter ytterligare ett kramkalas satte vi oss i solen och åt sushi under ett körsbärsträd och hade en genomgång om vad respektive person sysslat med de senaste fem åren sen vi tog studenten. 
Det är helt galet att det är fem år sen vi tog studenten.
Fem år sen vi umgicks varje dag.
Ändå kändes det inte som om vi varit ifrån varande en sekund när vi väl sågs även om alla lever väldigt skilda liv från vad vi gjorde då.
Efter sushin åkte vi hem till Alva och införskaffade ingredienser till tacos samt tillagade detta. 
Mitt i allt detta kom även Helena och så var vi äntligen fulltaliga. 

Helt otroligt att vi lyckades få ihop 8 tjejer som är utspridda i hela landet (samt i Norge) för att ses på ett och samma datum.

Under kvällen gick vi igenom allas livshistorier och diverse hemlisar samt skrattade tills vi fick kramp i magen.
Klockan 2-ish kom vi i säng och klockan 6 vaknade jag och Emelie i ett skrattanfall då vår madrass hade tappat ut i princip all luft och varje rörelse från oss fick den andre att flyga upp i luften.
Då ingen annan var särskilt pigg på att vakna och gå upp vid den tiden så gick jag och Emelie upp och städade köket från flaskor och glas sedan kvällen innan.
Vid 8-tiden gick vi och lade oss igen och vaknade någon gång vid 10 då vi alla åt frukost ihop.

Den här jetlagen tar kål på mig.
Jag behöver sova.

Innan jag tog bussen hemåt gick vi alla en promenad samt tog en fika i vårsolen.

Jag har världens bästa kompisar och jag är så glad att detta blev av.
Hoppas inte att det dröjer fem år till nästa gång bara!
Puss och hej!