Världen är liten

Idag var två skojiga kunder från Stockholm inne och pratade med mig om allt mellan himmel och jord.
Bland annat berättade dom hur mycket dom uppskattade att komma ner till lilla Horn för att alla människor är så trevliga och tillmötesgående här.
Kan bara hålla med!

Sen berättade dom att dom bodde på Lidingö.

"Har du varit på Lidingö?" frågade dom.

"Ja, min farbror bor där".

"Får man fråga vad din farbror heter?"

"Absolut,  han heter Bengt Andersson."

"MENAR DU KÖRSKOLE-BENGT!? " 

"Haha, det stämmer!"

"Men herregud. Jag tog mitt körkort för honom!"

Världen är liten, som sagt.
Men alla vägar leder till Horn. 
Och så vidare.

Ikväll har det julpyntats på cafét.
Det blev superfint.
Dessutom har vi gjort 43 landgångar,  5 prinsesstårtor och nästan 10 smörgåstårtor.
Fullspäckad dag. Sånt är kul!

Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag på begravning. 

Godnatt!