Throw kindness around like confetti

Idag har det varit en skön dag.

Först lite jobb på morgonen med inlastning av ölbackar och dylikt till helgens julbord.
Sen har dagen gått åt till att julstäda samt sätta upp min nya julstjärna. 
Sen hällde jag ut en halv skurhink på golvet också. Såklart. 

Och sen knåpade jag ihop en ny tavla till mitt rum med hjälp av gammalt presentpapper och lim.
Ikväll har jag övat inför lördagens julbord med Viveka och Annelie. 
Sen kollade jag på 'så mycket bättre' och åt pepparkakor med ädelost samt drack glögg med mina föräldrar.
Jag hann åtminstone se halva programmet. Och det var ju bra.

Sen pratade jag i telefon och nu sitter jag och funderar på om jag ska testa min nya dvd-spelare genom att titta på Lejonkungen.
Eller kanske Hercules. 

Livets kval alltså.

Puss! 
(Här är min hund. Och en tallrik jag målat).