Klant

Inatt var jag vaken till strax efter 4 och lyssnade på hur fåglarna kvittrade samtidigt som jag låg och var tacksam över vilka bra vänner jag har.
Jag är bäst på att skaffa vänner helt enkelt.
Och sämst på att prioritera sömn tydligen.

Klockan 9 vaknade jag, inte alls utvilad, men likväl tvingad att stiga ur sängen för att få till jobbet.

Nu, typ 12 h senare är jag hemma igen efter att ha serverat på ett bröllop.
Det gick bra förutom att jag välte en hink med typ 10-15 liter vatten i  mitt under ett tal.
Så jävla typiskt mig alltså. 
Jag är inte ens förvånad.

Nu ligger jag i Max säng och lyssnar när han spelar gitarr.
Vi har spelat Toto-låtar hela kvällen och jag är bitter över att han ska till Köpenhamn och se dom på onsdag.
Det ska inte jag. Tyvärr.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag sjunga med musikkåren.
Vi får se hur de går med tanke på i vilket skick min röst är i just nu.

Adjö.