Sweet dreams

Denna dag började på ett konstigt vis.
När jag slog upp ögonen imorse var det enda jag kunde tänka "på fyra ben går den som jag gillar allra mest, gillar, gillar, gillar allra mest..." 

Det gick inte att få ur låten ur mitt huvud.
Jag nynnade den hela morgonen, hela förmiddagen och en bit efter lunch innan jag tvingade min hjärna att byta låt.
Vilken blev det då tror ni?
Last Christmas...

Min hjärna är verkligen en mästare på att driva mig till vansinne.

I övrigt så har det inte hänt mycket den senaste tiden förutom att jag nu fått det bekräftat att folk drömmer om mig på nätterna.



Visserligen var detta ju ingen rolig dröm, men jag bara hoppas på att detta inlägg ska göra så att fler vågar erkänna att de drömmer om mig på nätterna.

Ikväll har jag målat tallrikar, med hjälp av min nyinköpta porslinspenna, och pratat med min bror i telefonen.
Han har varit ute i fält och inte kunnat tänka på något annat än smågodis.
Därför var det såklart helt rimligt att han köpte just smågodis för inte mindre än 90 kronor när han väl fick komma hem från skogen.
Och chips och dipp såklart.
Han planerar inte att röra sig många meter denna helg kan jag meddela.



Imorgon ska jag laga mat till ett kalas.
Sen ska jag gå på samma kalas och äta maten jag lagat.
Det ska bli trevligt!

Nu ska jag se på film och invänta de mängder av beundrarbrev och bekännelser om att jag medverkar i era drömmar.
Sov gott, och glöm inte att drömma om mig!