Fyra veckor

Idag har det varit en långsam dag.
Visserligen har det varit en del att göra, men med både en praktikant och en prao-elev denna vecka blir det lätt att jag och mamma gör väldigt lite annat än det vi verkligen måste.
Man blir ju bortskämd med att ha extrapersonal hela tiden i och för sig då vi kan lata oss stundvis, men så långtråkigt det kan bli.

Men man får väl tänka att huvudsaken är att praktikant oxh prao-elev är sysselsatta och lär sig något.

Efter jobbet spelade jag keyboard och drog igenom varje Toto-låt jag kunde komma på.
Deras låtar är dock snäppet för svåra för mig kan man ju lugnt säga, så jag får nog ligga i hårdträning om jag ska bli deras nya pianist i framtiden...

Efter min lilla enmanskonsert för mig själv övade jag med Tjurkobandet.
Det är fortfarande lite Frälsningsarmén-stuk på låtarna, men spelglädjen går ju inte att ta miste på iallafall!
Nästa vecka börjar vår 4 veckor långa turné.
(Egentligen är den bara 4 dagar, men då dessa dagar är utspridda på 4 veckor så låter det ju rätt så mycket häftigare att säga att man ska ut på en fyra veckor lång turné.) 

Nu ska jag sova!
Godnatt!