Julhelgen

Julhelgen passerade visst väldigt fort.

Julafton bjöd på tre-rätters middag med familjen samt mormor. 
Gratinerad hummer till förrätt, oxfilé-planka till varmrätt och glass med varm hallonsås till efterrätt. 
Sjukt gott och sjukt mycket bättre än all världens julmat.
Kalle Anka, julklappslek (där jag vann ett Kinaschack) och besök hos morbror Peter och Katrin med alla kusiner på kvällen.
Traditionsenligt monopolspelande också såklart.
Trevlig julafton faktiskt.
Fina julklappar fick jag också.

Juldagen spenderades som alltid hemma hos mormor med julmat och julklappar. 

På kvällen hängde jag hos Robin och Anna tillsammans med Ida och David samt diverse olika sällskapsspel. 
Bra kväll.

Idag har halva dagen gått åt till att vara nervös inför min sånginsats i Hycklinge kyrka.
Det gick dock väldigt bra tycker jag (åtminstone om jag ser till låten jag var mest orolig för) och för en gångs skull är jag nöjd och belåten med min prestation. 

Efter detta åkte jag och Max till Kisa och hämtade 11 pizzor till oss själva och 8 hungriga gubbar som spelade poker.

Bilfärden förgylldes med Westlife, Backstreet Boys och skränsång på högsta volym både tur och retur.
Vi är helt normala.

Nu borde jag sova för länge sen då jag imorgon ska åka till Linköping för att träffa världens bästa Emelie!
Wiiiii! 

Godnatt och puss!