Helgen

I lördags var jag på ett fint bröllop som ägde rum i Kolmårdskyrkan. 
Vi i Kinda Band sjöng "in- och utmarschlåten" och det lät rätt så bra tycker jag faktiskt. 

Bilresan till och från kyrkan gav mig kramp i magen av alla skratt.
Robin och Albin var mina resekompanjoner och de höll låda hela vägen.

Efter bröllopet blev det fest ute i Grönebo med tipspromenad, mat och lite annat smått och gott.
Jag, Robin och Anna stannade dock inte så länge, men hade det trevligt den korta stund vi var där.

Lördagsnatten blev sen och annorlunda. 

Söndagen tillbringades till störst del ute i vår paviljong där jag satt och målade nästan hela dagen.
Pratade med min kära vän Jeffa i telefonen och vi utbytte all den viktigaste informationen om våra liv. Jag saknar henne.

Kvällen bjöd på en roadtrip runt i skogarna här omkring där jag aldrig varit innan.

Bra helg överlag ändå.
Och nu närmar det sig verkligen semester. 
Imorgon kommer vi in på rätt månad.

Adjö!