Skjuts

Ikväll har jag övat med kantorn Anders till ett stundande evenemang.
Det blir trevligt.
Efter det åkte jag en snabb sväng hem till Filip och sedan vidare till mormor för att lämna tillbaka hennes bil.
Hur tog jag mig hem till Horn igen då? Undrar ni.

Jo, herr Lindqvist ställde upp.
Tack snälla för skjutsen!

När jag kom hem var det så fruktansvärt tråkigt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
Jag och mamma åkte därför ut till Råsöbro och tillbaka och letade efter hålet i vägen som tog sönder hennes bil igår.
Vi hittade absolut ingenting som kunde likna ett gigantiskt hål i vägen.
Det kändes som om det hade varit ett sånt, men uppenbarligen inte.
Efter vårt misslyckade hål-letande plockade vi gullvivor istället.
De var lättare att hitta!

När jag kom hem slängde jag ihop en guacamole som jag sedan avnjöt bredvid mitt avokadoträd och mitt citrusträd.
Nästan som att vara utomlands.

Hejdå!