Fullbokad

Nu har jag precis bokat upp mig för hela denna vecka.
 
Förutom jobb samtliga vardagar denna vecka så bjuder dagarna på följande aktiviteter.
 
Måndag: Övning med Robin och David inför trädgårdsfest. Tror det kan bli kul med tanke på hur störda i huvudet dom är.
 
Tisdag: Allsång i Kisa. Inte helt och hållet bestämt ännu, men troligtvis så lutar det åt det hållet.
Jag har ju aldrig varit på den beryktade allsången, så därför kanske man borde passa på!
 
Onsdag: Egentligen inget nytt, men det är självfallet motorkväll som står på schemat.
 
Torsdag: En dagsutflykt till Öland med Filip, Max och Robin för att se Sweet, Slade och Smokie.
Ser fram emot det mycket. Tänk att få skrika 'Who the fuck is Alice'riktigt liksom istället för att stå och skrika det framför en cd-spelare.
 
Fredag: Bokat och klart. Efter en kort stunds jobb bär det då av till Stockholm och sedan vidare med färja mot Riga för en tredagars kryssning med familjen.
Förhoppningarna är relativt höga då Filip och Max ska tävla om vem som kan bli fullast.
Tänk om det blir jag?
 
Lördag & Söndag: Tillbringas på havet och i Riga.
Jag ska självklart ta med mig Camilla (min kamera för er som inte minns) och föreviga denna resa.
 
Nu måste jag dock återgå till arbetet så att mina planer kan sättas i verket snart!
Idag har det varit en kaos-dag,som vi så fint kallar det, med kanske 80-100 matgäster som dök upp på ungefär samma gång.
Helt sjukt faktiskt. Lägligt nog så har det även varit den hittills högsta kökstemperaturen idag med.
 
32,4 grader.
 
Som om man inte svettas tillräckligt av att springa med mat liksom...
 
Hursomhelst, ha det fint!
 
Heido!